5 תשובות
תתבגרי תמצאי חברים ותצאו גם
מה לעשות שאת קטינה
מה לעשות שאת קטינה
אנונימית
בסדר גם לי היה חרא.
אבל תתעודדי יש את שנה הבאה.
אבל תתעודדי יש את שנה הבאה.
תתעודדי יש את שנה הבאה גם ותתבגרי ותצאי עם חברים
תתעודדי, הנובי גוד אצלי הסתיים בתאונה
אנונימית
שואל השאלה:
מה למה מה קרה? תאונה?
מה למה מה קרה? תאונה?
אנונימית
באותו הנושא: