10 תשובות
אני אהיה עם המורה נעשה צייסר של ויסקי
נראהלי שרק ביסודי היו ילדים בכיתה ב1.1
מהחטיבה אףאחד לא הגיע , גם ניסו לדחוף לנו מבחנים בשביל שנגיע .
0 ילדים הגיעו
לא חושב שיהיו הרבה אבל תאמת לא אכפת לי במיוחד
כן כי לכל השכבה שלי יש מבחן
כן כי אני בבית ספר דתי אז לא מייחסים לזה חשיבות
מניחה שלא
לא , אני לא באה :)