5 תשובות
כנראה
אני מבין שהוא הנשיקה לנובי גוד וחחח כן הוא מבין גם בלי זה
כן כמובן.
לא אמורים לנשק כלבים זה לא השפה שלהם.. זה כמו שתחבקי עץ
זה כמו שאנחנו מבינים שהם אוהבים אותנו כשהם מלקקים אותנו. וגם אני מנשקת את הכלבה שלי :)
באותו הנושא: