10 תשובות
את צריכה להיות בצום 8 שעות סהכ לא ?
אני זוכרת שאכלתי ב12 בלילה גם
לשתות מים ולנסות לישון
ללכת לישון
שואל השאלה:
צריך 12 שעול אני בצום מזמן ולא אכלתי בשבע כי לא הייתי רעבה
אנונימית
ללכת לישון/לחשוב על דברים עצובים כמו העובדה שכולנו נמות ואין לנו דרך לעצור את זה חוץ מלמות...זה יוריד לך תיאבון
שואל השאלה:
מה נתתי לך פרח הפחדת אותיי
אנונימית
אז אין לך מה לעשות חוץ מלשתות מים.
שואל השאלה:
אני עוד שנייה אוכלת גם את הלב
אנונימית
לישון