5 תשובות
זה עריקות ואז כלא
שואל השאלה:
וזה טוב לא?
גם לא עושה צבא וגם מקבל משהו בחינם שאני יכול גם לא לדבר עם הפסיכולוג זה טוב לא?
וזה טוב לא?
גם לא עושה צבא וגם מקבל משהו בחינם שאני יכול גם לא לדבר עם הפסיכולוג זה טוב לא?
אנונימי
אני חושבת שהמשטרה בדרך אליך
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני גם אתנגד ויירה בחיילים ושוטרים כדי לא להכנס לכלא מה יקרה?
יביאו תגבורת חמושה ברמות? כי יש לי נשק
ואם אני גם אתנגד ויירה בחיילים ושוטרים כדי לא להכנס לכלא מה יקרה?
יביאו תגבורת חמושה ברמות? כי יש לי נשק
אנונימי
כלא אני חושב
באותו הנושא: