5 תשובות
זה עריקות ואז כלא
שואל השאלה:
וזה טוב לא?
גם לא עושה צבא וגם מקבל משהו בחינם שאני יכול גם לא לדבר עם הפסיכולוג זה טוב לא?
אנונימי
אני חושבת שהמשטרה בדרך אליך
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני גם אתנגד ויירה בחיילים ושוטרים כדי לא להכנס לכלא מה יקרה?
יביאו תגבורת חמושה ברמות? כי יש לי נשק
אנונימי
כלא אני חושב
sys