29 תשובות
נדוש מדי
לא משהו
שם ישן מאוד
ולא לטעמי
אחלה שם, עתיק כזה
יש ריבקה ויש rebecca
אני אישית אוהבת את השם הזה (:
ויש כינויים יפים כמו ריבקי או בקי
שם ממש יפה וישן אין שום סיבה לשנוא אותו חוץ מזה שהוא לא ממש מתאים לימים של היום
ריבקה או רבקה?
אם קוראים את זה ככה rebecca אז לטעמי זה שם מהמם.
ריבקה או רבקה עם דגש?
נחמד, לא מזעזע כמו שהרוב כתבו
זה השם של אהבת חיי אז בשבילי הוא יפה אבל לא הייתי קוראת ככה לילד שלי...
שם גרוע.
שם של סבתא
אחלה. ישן אבל אחלה
זב נשמע טוב רק באנגלית לפי דעתי
לדעתי מכוער
אנונימית
ריבקה חחחח שם של סבתות
אנונימית
rebecca זה שם יפה. וריבקה זה שם לסבתות
אנונימית
שם של זקנות
שם יפה לדעתי ממש
אנונימי
זקן מדי
רבקה כמו rebecca ממש יפה.
האסוסיאציה הראשונה שעולה לי ממנו זו סבתא פולנייה בבת ים..
לאחותי קוראים ככה והיא ממש שונאת את השם הזה
טוב גם לי יש שם דומה ואני גם שונאת אותו
היא בטח מכשפה
שם יפה