7 תשובות
לא
לא בשביל שעה אחת
לא בשביל שעה אחת
לא
אנונימית
אני הייתי הולך סתם כי אין מה לעשות בבית
לא
שואל השאלה:
כן אנונימית
כן אנונימית
חח את מהקריות?
אנונימית
באותו הנושא: