30 תשובות
לא. לא הייתי 'זורמת' עם אף אחד.
לא
ואמפייר בוי אני לא בטוחה שחרדי מודרני יצא איתך

אבל יצאת חמוד
אנונימית
אני דתיה
אז אולי?
אנונימית
לא כי ההשקפות עולם שלנו שונות מידי
שואל השאלה:
לא למיטה אלא סתם הייתם מדברות איתו?
אנונימי
רק אם הוא פוסט או מודרני או פרוטו בלבד
סתם לדבר כן
אנונימית
אנימת ^
אם רק לדבר אז כן
אוקי,אם זו ההגדרה שלך לזורמת,הייתי 'זורמת' לשיחה רנדומלית עם חרדי מודרני.
מה גם שאני מבית חרדי,אז אני מכירה את המגזר מקרוב.
איזה נואש אני בוכה
אנונימי
מקרה עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
שואל השאלה:
היית מתה להיראות חצי יפה מאיך שאני.....
אנונימי
שואל השאלה:
כשאני מוריד את הכיפה אני מקבל מלא דש"ים....
אנונימי
אחי,אתה עושה פדיחות.חדל.
הכי לא שיכול להיות כל אלה שקוראים לעצמם חרדים מודרנים הם הכי נואשים וחרמנים ופדופילים ומטרידים והכל הם קוראים לעצמם חרדים כי ככה נח להם אבל הם יותר גרועים מהכופרים הכי גדולים בדת וכל ההטרדות הכי גרועות שהיו לי היו מחרדים מודרניים חרא דבר
כני דתיה חרדית.
תאמת לא יודעת.. תלוי איך הוא נראה
רק לדבר כן..
גם ככה אני חרדייה לשעבר אז יסתדר xd
לא, בכללי לא הייתי זורמת עם אף אחד לא משנה איך הוא נראה או לא יודעת מה, אבל במיוחד לא עם חרדי.
לא. לא אזרום עם אף יצור חי שנושם.
זורם לדבר
אתה לא חרדי, ולא נראה לי שמישהי תהיה כל כך זולה
אנונימי
לא