7 תשובות
סוף מעשה במחשב תחילה
להבין שאין דבר כזה את לא יכולה לעשות את יכולה לעשות כל מה שתרצי ואם תעבדי על זה קשה כל הלילה יהיה לך ציון טיל
איזה עבודה?
אנונימית
המצב הכי הכי גרוע זה שלא תעשי אותה
החלק הטוב זה שאם תוציאי ציון גבוהה בבגרות זה יעזור..
אבל תחשבי על זה שזה שווה את זה
זה ירים לך את הציון של הבגרות
כולנו עוברים את זה
גם את יכולה לעבור את זה כמו גדולה:)
לעשות את העבודה (?)
חיים, יכולה לשלוח הודעה ונעשה אותה ביחד (:
תשמעי גם לי היה את המבחן של השלושים אחוז בתנך ולא הספקתי ללמוד כלום ולילה לפני פשוט למדתי פרק אחד שזה כלום והמבחן ידעתי קצת וחירטטתי א כל השאר ועברתי קצת יותר מהמינימום וזה ממש עזר לי לבגרות המלאה אפילו אם רק תעברי בציון נמוך זה עדיין שווה