4 תשובות
שימי עליו אלף ז*ן הוא לא יהיה אחראי לעתיד שלך
את תשבי שם גם אם את לבד ותגידי וגם אם לא, אני בשיעור אחד שאין לי בו חברים ואני לגמרי לבד. ואני מסתדרת
אנונימית
היי,אל תתיחסי אליו.
מה שאת צריכה להתייחס אליו זה החומר החדש שיהיה לך עכשיו בהקבצה.
הוא יתרגל:)
בטח.. זאת אני
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית. אפשר לדבר איתך,?
אנונימית