3 תשובות
ממש אהבתי אותה
חבל שהיא קצרה
וואו מושלמת!
באמת ממש אהבתי, ריו דנוור ואליסון מבית הנייר שם מה צריך יותר מזה?! בכללי מאוד אוהבת סדרות ספרדיות מסתבר, וגם איטלקיות הולך כי זה על אותו קונספט-אם אהבת את אליטה תראי גם בייבי (בנטפליקס גם)
להמשיך עד הסוףף!!
צריך לגלות מי רצח את הג'ינג'ית ששכחתי את שמה.. לא?