2 תשובות
שואל השאלה:
אבל הוא גאון עם אייקיו 145 מאובחן
שהוא יוצא מפגר והוא מבזבז את הזמן שלו על כלום. אם מישהו חכם למה לא לפתח את עצמו? לממש את עצמו?