2 תשובות
אני יותר אוהב ראפ
הפסיכיאטרית שלי שאלה אותי למה אני עדיין לא על הורמונים אתמול והיתה בשוק כשגילת שזה כי ההורים לא נותנים אישור וכל שאר הטרנסים בפנימיה על הורמונים ואני מקנא
אנונימי
באותו הנושא: