8 תשובות
זה בסדר גמור.
ErO
זה אחלה
שואל השאלה:
זה לא יותר מדיי משמין? כיאילו זה היה סושי רגיל לא מטוגן או משהו וגם ממש קטן
אנונימי
זה בסדר^
תאכל מה שבא לך בלי לדפוק חשבון
זה לכ משמין בכלל
מה בסדר פה ?
זה בסביבות ה750-800 קלוריות.
זה קצת , היית צריכה לאכול עוד ארוחה בערך עוד 450+ קלוריות
מבחינת קלוריות נראה לי שזה בסדר אבל כן היית צריכה לדעתי לאכול יותר ארוחות כדי שלא תהיי רעבה במהלך היום
באותו הנושא: