5 תשובות
זו לא שאלה בכלל ! ברור שללכת !
יעודי לקצונה איפה?
גם אניי קיבלתיי
שואל השאלה:
אני בת
MLE
תלוי במה ואם בכלל אתה מעוניין לצאת לקצונה. אני אישית לא הלכתי, שמעתי לא טוב על המסלולים האלו ובאופן כללי זה לר בשבילי, שים לב שכשתלך לזימון זה כמו לאשר.
באותו הנושא: