התחברות הרשמה

אני ממש אוהבת שבנים מתלבשים ככה.. בסגנון הזה.. זה מוזר? - קישור מצורף

26 בדצמבר 2018, 22:21
לבושסטיילינגאופנהמראההתבגרות    
7 תשובות
לא.
~
~סייקו~
לא, אני גם מתחברת
~
~FALLEN ANGEL~
זה ממש יפה
N
NicoNico Nii
זה מושלם וואי
איימי
גם אני אוהבת זה מהמםם
אנונימית
זה ייפהההה
~
~shiran~
זה סגנון נוח מאוד
L
Lil Jeep
באותו הנושא:
בנות איך אתן אוהבות שבנים מתלבשים?
זה מוזר שאני בת ואני אוהבת לשחק משחקים שבדרך כלל בנים משחקים?
אני היחידה שחושבת שסטטיק ובן אל מתלבשים ממש יפה?
ההורים שלכם מתלבשים מוזר?
מה הסגנון מוזיקה הכי מוזר שאתם אוהבים?
באיזה סגנונות לבוש אתם מתלבשים?
מישהו מכיר סדרות בסגנון של דברים מוזרים
בנות איזה סוג סטייל של בנים אתם יותר אוהבים? כאילו איך שהם מתלבשים
למה כל הבנים בסטיפס מתלבשים מכוער?
יש כת כזו שהורגת אנשים שחורים או משהו בסגנון והם מתלבשים כמו רוחות איך קוראים לה?
סדרות טובות בסגנון דברים מוזרים?