2 תשובות
שיחה ראשונה זה באמת קצת מביך. וזה קצב יותר מהיר מהתכתבות.
אבל אין מה להלחץ יותר מידי
אבל אין מה להלחץ יותר מידי
מקסימום יהיה מביך את חותכת את השיחה ואומרת שאת עייפה או משהו, לא סיפור
בהצלחה
בהצלחה
באותו הנושא: