7 תשובות
מותק שלי, תקימי את עצמך.
תסתכלי על עצמך במראה ותחייכי, אפילו מזויף אבל תחייכי.
תשמעי מוזיקה, תנוחי, תראי סדרות
שואל השאלה:
נראה לי שזה מלחץ.
אני לא יכולה לנוח
אנונימית
ותתייעצי עם היועצת על העומס
שואל השאלה:
אני בצבא. אני לא בבית ספר.
ואני לא יכולה לעשות הליכה.
נמאס לי כבר מהכל.
אנונימית
שואל השאלה:
כן. המון דברים.
המפקדת שלי גם לא עוזרת בכלום.
אני לבד במשרד. פשוט לבד.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת כבר מה לעשות. אני מרגישה עומס מאוד גדול.
אנונימית
להרים את עצמך, לעשות דברים שאת אוהבת, לפרוק למישהו
xm1