ופשוט כמה שניות אחרי זה קרסתי על הרצפה והתחלתי לבכות ולהתקשות לנשום זה עוד יותר משך תשומת לב ונלחצתי יותר ואני שונאת את עצמי בטירוף עכשיו, אני פשוט רוצה להיעלם זה כלכך מטומטם ואני פשוט פגומה מה לעשות? מה הייתם חושבים אם הייתם רואים מישהי שאתם מכירים פתאום בוכה ככה כשזה נראה שאין סיבה?