7 תשובות
כריסמס וסילבסטר (נוביי גוד) זה לא אותו החג..
בגלל זה יש להם גם תאריכים שונים
שואל השאלה:
אבל אם מתחילים לספור מיום ההולדת של ישו וישו נולד בקריסמס אז זה אמור להיות ביום הראשון של השנה לא?
אנונימית
נראה לי שזה לא בהכרח מסמל את תחילת השנה.
זה פשוט מסמל את לידתו של ישו. זה חג בפני עצמו וזה כנראה לא קשור לתחילת השנה.
שואל השאלה:
אבל סופרים את השנים מהולדת ישו..
אנונימית
1.1 זה הברית של ישו, שהיה יהודי. זה יוצא גם ביום השמיני להולדתו, שהיתה ב25 בדצמבר, חג המולד
ישו נולד ב25.12 וחוגגים את השנה החדשה ביום שעשו לו ברית מילה
אבל האמת שיש עדויות שאומרות שישו נולד 4 שנים לפני הספירה כי הורדוס ניסה להרוג את ישו והורדוס חי עד שנת 4 לפני הספירה