9 תשובות
ואי כן וכמה פעמים
אני אתאיסטית בכל לבבי וסירבתי לבקשה הנוראית הזאת
אשמח להסבר של למה לבקש דבר כזה
אני אתאיסטית בכל לבבי וסירבתי לבקשה הנוראית הזאת
אשמח להסבר של למה לבקש דבר כזה
מוזר באמת סתם ילד דורש צומי תחסממ ותדווחי
מוזר..
נשמע סטלן אבל הוא בתכלס רק ביקש לפי מה שאת אומרת הוא לא פגע בך או משהו אז אין צורך לדווח כי זה מיותר ודיווח שווא תחסמי וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה מאנונימי?^
למה אתה מאנונימי?^
אנונימית
אני תמיד מאנונימי חח גם את מאנונימי לידיעתך
אנונימי
שואל השאלה:
אין צורך לנסות להוציא את עצמך לא אשם.
אין צורך לנסות להוציא את עצמך לא אשם.
אנונימית
מה? אני לא מבין רמזים דברי ברור
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שאתה עונה על שאלה שנשאלה עליך ואתה פשוט מנסה לשכנע בנות לא לדווח עליך כי אתה פוחד להחסם. זה שאתה גם בא מאנונימי זה כנראה בגלל שאתה פוחד לחשוף את עצמך
אני יודעת שאתה עונה על שאלה שנשאלה עליך ואתה פשוט מנסה לשכנע בנות לא לדווח עליך כי אתה פוחד להחסם. זה שאתה גם בא מאנונימי זה כנראה בגלל שאתה פוחד לחשוף את עצמך
אנונימית