4 תשובות
אם אין לך כוח להתאמץ בשבילה.. לא מגיע לה חברה כמוך.
תפסיקו להיות חברות.
שואל השאלה:
סליחה? את מזלזלת בי? היא לא עושה כלום בשביל החברות שלנו ואני כל הזמן רק מתאמצת ולא יוצא מזה שום דבר . באיזה שהוא שלב כבר נמאס. אם זה היה קורה לך לא היית מזלזלת תאמיני לי
אנונימית
שואל השאלה:
תכלס.
אנונימית
צודקת. ואני לא מזלזלת. לא משנה מה היא עשתה בשבילך או לא. אבל ברגע שלא אכפת לכם מהחברות שלכם? זה אבוד.