4 תשובות
אם אין לך כוח להתאמץ בשבילה.. לא מגיע לה חברה כמוך.
תפסיקו להיות חברות.
תפסיקו להיות חברות.
שואל השאלה:
סליחה? את מזלזלת בי? היא לא עושה כלום בשביל החברות שלנו ואני כל הזמן רק מתאמצת ולא יוצא מזה שום דבר . באיזה שהוא שלב כבר נמאס. אם זה היה קורה לך לא היית מזלזלת תאמיני לי
סליחה? את מזלזלת בי? היא לא עושה כלום בשביל החברות שלנו ואני כל הזמן רק מתאמצת ולא יוצא מזה שום דבר . באיזה שהוא שלב כבר נמאס. אם זה היה קורה לך לא היית מזלזלת תאמיני לי
אנונימית
שואל השאלה:
תכלס.
תכלס.
אנונימית
צודקת. ואני לא מזלזלת. לא משנה מה היא עשתה בשבילך או לא. אבל ברגע שלא אכפת לכם מהחברות שלכם? זה אבוד.
באותו הנושא: