11 תשובות
אבל הכוונה שלה זה בגלל מה שעשו עכשיו שאי אפשר לשלם באוטובוס חייבים רב קו
שואל השאלה:
כן התכוונתי שאסור מזומן חחח
אנונימית
נוסעים בתחבורה ציבורית אחרת
וגם לא בקווים של אגד
מותר לשלם במזומן היום שילמתי כי לא עבד לי הרב קו
לא נוסעים.. זה חלק מהבעיות של הרפורמה החדשה..
קונים רבקו ב5 שח
מנפיקים רו קו זמני /חד פעמי כמו שיש ברכבות
קונים רב קו אנונימי
יש להם כסף. גם לי אין רב קו ואני לא תיירת חח
משלמים במזומן