התחברות הרשמה

מה שרשום בתנך זו העברית העתיקה? ככה הם דיברו?

23 בדצמבר 2018, 22:05
עברית    
3 תשובות
מתי תבינו שכל מה שכתוב בתנ"ך זו חרטא אחת גדולה?
אנונימי
אפשר להגיד
א
אם לא אני סושי לי
שואל השאלה:
אנונימי מה זה קשור?
אנונימית
באותו הנושא:
רק אני לא מבינה תנך? זו עברית כל כך עתיקה ולא מובנת.
למה לג'סטין ביבר יש קעקוע בעברית שרשום ישוע?
איזה שפה דיברו במצריים העתיקה?
באיזה שפה דיברו באתונה העתיקה?
עד לפני 600-500 שנה קהילת ביתא ישראל באתיופיה דיברו בשפה העברית
באיזו שפה דיברו בספרטה העתיקה?
ידעתם שהגיל שרשום בפרופיל הוא כנראה לפי תאריך עברי?
אין לי עברית במקלדת פתאום נעלם לא עוזר כלום, אני מעתיקה מגוגל תרגם את העברית. מה לעשות?
תנו שתי אירועים מהעת העתיקה מימי הביניים ומהעת החדשה
תעבירו ל0.38 רק אני רואה שרשום לו על החולצה משהו בעברית?
רק אני או שרשום פה בעברית?