5 תשובות
את תרזי ותעלי כפול בסוף. מיותר ותסבלי. תרדי בצורה חכמה. שעה של זפורט כל יום ולאכול נכון (לפחות 4 ארוחות ביום בסך בין 1100-1300 קל)
את תשמיני . אמא שלי הייתה אצל דיאטנית והיא פשוט לא אכלה והיא אמרה לדיאטנית אני לא מבינה מה זה אני לא אוכלת כלום כמעט ולא מרזה רק משמינה. והיא אמרה לה ככל שלא אוכלים כך משמינים. אסור לא לאכול כי הגוף חייב אוכל ושאין לו אוכל הוא עלה במשקל
שואל השאלה:
אבל אתם לא יודעים לקרוא?אתם אפילו לא עונים על השאלה שלי כוסעמק
אבל אתם לא יודעים לקרוא?אתם אפילו לא עונים על השאלה שלי כוסעמק
אנונימית
כן אני כמעט בטוחה שכן
לא בטוח שמהר מהם וגם עוד מישהי יכולה לעשות בדיוק אותו דבר כמוך ולשקול אותן דבר אבל כל גוף זה אחר. את כן תרזי אבל וגם לא בטוח שתעלי הכל חזרה אם יש לך סגנון חיים בריא