2 תשובות
אוי די להיות קטנונית וילדותית
תכתבי סבבה ולכי לקנו. איכס מה נהיה מפינוק
אחת הקטילות הכי גרועות ששמעתי בחיי ואני נשבעת ששמעתי הרבה גרועות אבל אף אחת לא עקפה את זאת.