8 תשובות
לדעתי attack on titan זה חובה
אולי תאהב גם guren laggan אני אישית אהבתי.
aot זה בהחלט חובה
ואני מתה על bnha ועל האנטרר
ואני ממליצה לך על שבעת חטאי המוות (nanatsu no taizai)
שואל השאלה:
ראיתי attack on titan ולא כלכך אהבתי אבל היא הייתה סבבה כזה
אנונימי
מה איך אפשר שלאא^
אה ושכחתי עוד אנימה שממש אהבתי one punch man.
שואל השאלה:
ראיתי גם אחת הסדרות
אנונימי
אני חושבת שאת/ה תאהב/י גם את אלה...
tokyo gohal
one piece
fairy tail
blich
כן יש לך טעם ממש טוב זה גם הסגנון סדרות שליי
fmab
made in abyss
jojo kimyou na bouken
kamisama-no-inai-nichiyoubi
fate zero
pandora hearts
akuma no riddle
classroom of the elite
דגי בננה זה השלמות