14 תשובות
תגידי לה את זה.. ץגידי שאת מתגעגעת אליה ואת רוצה שתחזרו לדבר
שואל השאלה:
אני רואה אותה כאילו אונליין מדברת עם החברים שלנו כל הזמן ואני נזכרת בעבר והכל ואני כאילו יכולה לדבר איתה רק דרך חברים שלנו לא אישית
אנונימית
חחח את אשכרה תיארת את המצב שהיה לי, חלקית.
אבל שלי מחו"ל
שואל השאלה:
^ח שלי גם מחו"ל פשוט לא אמרתי
אנונימית
שואל השאלה:
ולזומבי מחמד---- יש לי חרדה חברתית אז אני לא מדברת עם הרבה אנשים בבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
כןכןכן אבל אני כל הזמן מדברת איתם וזה קשה לא לראות אותה
יש לי דרכים לנסות לדבר איתה אבל אני מרגישה שאו שאצא סתומה או שהיא פשוט תתעלם
אנונימית
הייתי מטורפת עליה אבל יום אחד היא עזבה פשוט. משהו מוזר.

את תתגברי גם אם זה יקח שנתיים-שנה-שלוש גג.
שואל השאלה:
אוף. ממש קשה לי להתגבר.
אנונימית
ספרי לי על זה, אני בכיתי שנה
ועדיין מנסה להתגבר
שואל השאלה:
מצטערת, לך אפילו אין דרך לדבר איתה ולי כן
אנונימית
תאמת שיש לי אבל היא מסננת הכלבה.
שואל השאלה:
oof גם לי יש דרך עכשיו מבלי לערב חברים
כדאי לי לשלוח לה?
אנונימית
אני מקווה ששלחת