7 תשובות
כן זה שווה לראות אבל לא רק בגלל לקסי יש שם מלא שחקנים טובים ובכללי חלקים ממש מרגשים והסדרה עצמה גם מאוד מעניינת
בהתחלה לא סבלתי אותה ואז היא הפכה להיות דמות ממש טובה ואז בכיתי כשהיא מתה
שואל השאלה:
כי אני ממש אוהבת את השחקנית שלה וחברות שלי גם אמרו שהדמות מדהימה ושנשבר להן הלב כשהיא מתה. חברה שלי בכלל הפסיקה לצפות בזה כשהיא מתה אז לא יודעת
כי אני ממש אוהבת את השחקנית שלה וחברות שלי גם אמרו שהדמות מדהימה ושנשבר להן הלב כשהיא מתה. חברה שלי בכלל הפסיקה לצפות בזה כשהיא מתה אז לא יודעת
אנונימית
כדאי לך, אני אהבתי את הסדרה אבל הפסקתי לצפות בה בעונה 12 כי הייתי צופה בה עם ידיד והפך להיות מביך בינינו אז הפסקנו לצפות בזה ולדבר על זה
שווה לגמרי לראות, סדרה מדהימה.
לקסי היא דמות חמודה ומעצבנת באותו זמן לדעתי אבל שכשהיא מתה הרגשתי שהיא חסרה לי
אם את לא כלכך רגישה את תתרגלי לדם ולדברים הקשים שם
לקסי היא דמות חמודה ומעצבנת באותו זמן לדעתי אבל שכשהיא מתה הרגשתי שהיא חסרה לי
אם את לא כלכך רגישה את תתרגלי לדם ולדברים הקשים שם
סדרה מושלמת באמת שמתחברים חכל דמות! ולקסי כל כך מדהימה, ממחיצה לך לצפות.
אם את אוהבת את השחקנית היא משחקת גם בסדרה סופרגירל זה גם סדרה ממש טובה
אם את אוהבת את השחקנית היא משחקת גם בסדרה סופרגירל זה גם סדרה ממש טובה
שואל השאלה:
ראיתי סופרגירל *וממש* אהבתי שם אותה ואת הדמות שלה, בגלל זה שאלתי חח
ראיתי סופרגירל *וממש* אהבתי שם אותה ואת הדמות שלה, בגלל זה שאלתי חח
אנונימית