5 תשובות
אזזאז תחבק אותה כל פעם שהיא מתחילה.לדבר על זה
או תסתום לה את הפה (אני רוצה לחיות בסרט כרגע- אז בעזרת נשיקה חחח)
או תסתום לה את הפה (אני רוצה לחיות בסרט כרגע- אז בעזרת נשיקה חחח)
שואל השאלה:
חריף אש אחי אני קראתי הכול ואני מבין ממש אבל היא בנאדם מדהים ואני לא מוריד מעצמי בפני אנשים גם לא בפניה אבל אני אישית חושב שהיא נראת ממש טוב ואפילו שלא אומר לה בפנים את זה אף פעם אני לא מגיע לרמה שלה במראה חיצוני.. וזה כואב לי לשמוע שבנאדם מדהים כמוה מוריד מעצמו..
חריף אש אחי אני קראתי הכול ואני מבין ממש אבל היא בנאדם מדהים ואני לא מוריד מעצמי בפני אנשים גם לא בפניה אבל אני אישית חושב שהיא נראת ממש טוב ואפילו שלא אומר לה בפנים את זה אף פעם אני לא מגיע לרמה שלה במראה חיצוני.. וזה כואב לי לשמוע שבנאדם מדהים כמוה מוריד מעצמו..
אנונימי
יש דבר שנקרא דימוי עצמי נמוך.
אני מבינה אותה כי גם אני סובלת מזה..
אין לנו אפשרות להאמין או לקבל את זה שאומרים לנו שאנחנו טובים במשהו או נראים טוב. זה פשוט לא יקרה..
אתה רוצה? תחמיא לה, תפרגן לה
אבל אל תנסה בכח לשנות את דעתה.
אני מבינה אותה כי גם אני סובלת מזה..
אין לנו אפשרות להאמין או לקבל את זה שאומרים לנו שאנחנו טובים במשהו או נראים טוב. זה פשוט לא יקרה..
אתה רוצה? תחמיא לה, תפרגן לה
אבל אל תנסה בכח לשנות את דעתה.
שואל השאלה:
אבל היא ממשיכה להוריד מעצמה..
אבל היא ממשיכה להוריד מעצמה..
אנונימי
אי אפשר לשנות דעה של בן אדם על משהו, אם זה לא הולך אל תמשיך לנסות לשנות את דעתה. זו הדעה שלה וזו דעתך