3 תשובות
וואו מי זאת?
נשמעת לי מעניינת
אנונימי
כי אין צדק באתר הזה כמו בחיים המציאותיים. בפעם הבאה אם אתה רואה תשובות/ שאלות שלה עם קללות ללא צנזורה תדווח/ תפנה לנאמן..
או שתתעלם, הצוות פה אמור לפקח על זה ואם הם לא עושים את העבודה אז שלא יתפלאו שהאתר מתדרדר.
בירוקרטיה