12 תשובות
לא פעם כן עכשיו אני חייב לסגור את הדלת שלי ושאהיה חושך מוחלט שאשן
לא כל כך
לא
לא זה פשוט מלחיץ אותי לא להיות מסוגל לראות הכל
אז אתה כן איתי^^^^^ -_-
זה לא פחד זה פשוט לחץ כי אני לא מפחד מהחושך עצמו
אני הוא החושך
לא
כן
אם חשבתי על משהו מפחיד לפני שנכנסתי לחושך אז כן
לא אני אוהבת
כן xd
באותו הנושא: