6 תשובות
כי בדרך כלל האוכל גרוע בבסיסים, אז זה או שלאכול אוכל שמנוני מחדר אוכל או שטויות מהשקם
אוכלים מלא שטויות כי אתה כל הזמן מוציא אנרגיות ויש ארוחות מסודרות
כי אתה נכנס לדיכאון ואוכל יותר.
או כי הגוף מפסיק להתפתח אז צריך פחות אוכל, וצריך זמן להתרגל לזה
כי אוכלים הרבה לחם וביצים
חחח דווקא אח שלי חזר שרירי, זה תלוי אם לקרבי או ג'ובניק, למרות שגם ג'ובניק יכול לשמור על הגיזרה תוך כדי
אוכלים שטויות במיוחד חטיפים וזה
אנונימית