2 תשובות
תלכי עם ראש מורם ותהיי גאה אין לך במה להתבייש את עושה מה שטוב לך
יאללה את יכולה, גם אני לא באתי שבוע שלם לבית ספר ובחמישי הגעתי. מקסימום תבריזי כמה שעות אולי זה יקל עלייך