התחברות
הרשמה
הייתי צריך לנשק אותך , הייתי צריך להגיד לך איך אני מרגיש ,פעם הבאה אני לא הפסיק אני הקשיב ללב שלי כי זה נראה לי אמיתי.
קרה לכם שפספסתי את הרכבת ?(באהבה שמישהו הייתה שם אבל אתה לא ואז רק אחרי זמן הבנת כמה היא חשובה לך ואהובה עלייך )
22 בדצמבר 2018, 11:37
התאהבות
3 תשובות
אולי אבל לא נראה לי
כ
כן כן לא לא
לא הבנתי שום דבר... תנסה אולי לנסח שוב
א
אבוקדו עם לימון ומלח (:
בהצלחה גבר..
מ
מרוקאי מכוֹח
באותו הנושא:
מכירים תמשפטים אם הייתי... נגיד אם הייתי שיעורי בית הייתי עושה אותך יכולים לכתוב משפטים מצחיקים?
הייתי אתמול במסיבה ורקדתי עם מישהו ואז התנשקנו והוא לא שלח לי הודעה די מה הקטע לנשק אותי ולהיעלםם
הייתי בים ונשרפתי בגוף ובפנים,מה צריך למרוח?
אני אידיוט ומפגר ולא הייתי צריך לכתוב לה את זה
הייתי בפלאפון ובטעות לחצתי על קנה משהו באחד מאתרי האינטרנט ב50 אלף דולר, לא באמת קניתי נכון? כי הייתי צריך לתת להם...
אם אגיד למישהי שאני בקשר טוב איתה "אם הייתי יכול הייתי גם מנשק אותך" (אחרי שהתחבקנו), זה יצא מטריד?
ללמוד להיות שפית - הייתי רוצה להיות שפית, מה צריך ללמוד (קורסים) או מה צריך לעשות?
עשיתי תאונה אתמול אני הייתי צריך להיבדק בבית חולים?
אם הייתי בולע שקל הייתי מרגיש אותו/היה קורה לי משהו?
ראיתי לאמא שלי את התחתונים האם הייתי צריך להגיד לה שתרים את המכנסיים?
אני הייתי מידה בחזייה B85 וזה נהיה לי קטן, איזה מידה צריך לקחת שיהיה יותר גדול?