16 תשובות
כן, אני אחת מהם.
בחיים לא יצאתי בשישי עם חברים
אנונימי
היי
אנחנו נקראים #אנסושיאל
אני אני
כן אני כזאת
חח יש לי דייט עם מתמטיקה
יאפ
כן
אנונימי
כן אני
אנונימית
חח אנ י
שאיה אוטו נצ
כן אני, רגע אמורים לצאת בכלל בשישי?
אני, אין לי איך להגיע למקומות מאחר ואין תחבורה ציבורית ואין מי שיסיע אותי.
כן אני, אין לי חברים לצאת איתם