11 תשובות
כן אני אוהבת שמכאיבים לי
לא ממש אכפת לי
לא מפריע לי
כן, זה ממחיש את הייחודיות שבדעה שלי.
שואל השאלה:
חחח עכשיו כולם שמים מינוסים
שואל השאלה:
אגב אני מאוד אוהבת די תמשיכו
לא
כן
זה כואב לי כאילו נאנסתי עת ידי סנאי
כן! כמה שיותר מינוסים יותר שמח! אבל אהיה רעה לכולכם ואתן לכם פלוסים!