11 תשובות
כן אני אוהבת שמכאיבים לי
לא ממש אכפת לי
לא מפריע לי
מתה על זה
כן, זה ממחיש את הייחודיות שבדעה שלי.
שואל השאלה:
חחח עכשיו כולם שמים מינוסים
חחח עכשיו כולם שמים מינוסים
שואל השאלה:
אגב אני מאוד אוהבת די תמשיכו
אגב אני מאוד אוהבת די תמשיכו
לא
כן
זה כואב לי כאילו נאנסתי עת ידי סנאי
זה כואב לי כאילו נאנסתי עת ידי סנאי
כן! כמה שיותר מינוסים יותר שמח! אבל אהיה רעה לכולכם ואתן לכם פלוסים!
באותו הנושא: