תשובה אחת
זה נורמלי...
תקיפי את עצמך בחברות ודברים שאת אוהבת לעשות. בסופו של דבר תתגברי עליו סופית. את לא צריכה לשכוח ממנו, אבל לפחות תתגברי עליו.
תקיפי את עצמך בחברות ודברים שאת אוהבת לעשות. בסופו של דבר תתגברי עליו סופית. את לא צריכה לשכוח ממנו, אבל לפחות תתגברי עליו.
באותו הנושא: