תשובה אחת
זה נורמלי...
תקיפי את עצמך בחברות ודברים שאת אוהבת לעשות. בסופו של דבר תתגברי עליו סופית. את לא צריכה לשכוח ממנו, אבל לפחות תתגברי עליו.