3 תשובות
חכי לו
תשלחי מקסימום הוא לא בעניין
לשלוח לו לא כדאי.
אם הוא לא מעונין , זו הדרך שלו להראות זאת.
ואז לא יעזור שתשלחי לו.
עבר רק יום, זה כלום . לפעמים יוצרים קשר לאחר מס' ימים.
נקווה לטוב.
אם הוא לא מעונין , זו הדרך שלו להראות זאת.
ואז לא יעזור שתשלחי לו.
עבר רק יום, זה כלום . לפעמים יוצרים קשר לאחר מס' ימים.
נקווה לטוב.
באותו הנושא: