3 תשובות
כל כך. גם אני חשבתי שיהיה לי קל ביב, אבל מסתבר שכבר עדיף את יא.
לגמרי! כיתה יב סיוט בשבילי. יא מבחינתי הייתה ממש שכונה (;
לא, יא היה יותר קל
באותו הנושא: