9 תשובות
לא הבנתי את השאלה
זה לא להתאהב במישהו שנחמד אלינו זה להתאהב במישהו שנותן לנו תשומת לב וכן יש כאלה (לא אני)
שואל השאלה:
את תידלקי על כל בן חמוד שיבוא ויחמיא לך ונגיד יאמר לך שאת האדם הכי מתוק שיכול להיות?
החברה הכי טובה שלי ככה לול.
אני ממש לא למען האמת
אני לגמרי.. -_-
לא כי אני נשואה אבל בדרך כלל זה אצל נערות קורה כי הם כאילו מחפשות אישור מהסביבה וכאלה שחסר להן תשומת לב אז שאומרים לך בוקר טוב שלום איזה יפה את זה מראה כאילו אכפת לבן אדם ממך ושהוא שם לב אלייך ונותן לך יחס אז זה עושה לך טוב מבפנים
יש מצב שאני ככה עכשיו כשאני חושבת על זה
אני אוף זה מייאש:(
ככל שמחמיאים לי יותר גדלים הסיכויים שאתאהב