7 תשובות
בתור חובב אימה, אל תיעלבי אבל זה נשמע קצת ילדותי וחסר עלילה.
אני די בטוח שיש כבר כמה סרטים כאלה..
אנונימי
זה נשמע כלילה יפה אבל מפחיד זה לא נשמע גם לי הזכיר פסטיגל אבל יכול להיות מהמם
זה אותו הדבר בדיוק כמו צמרמורת רק שהפעם היא בתוך הספר ולא היצורים יוצאים ממנו
זה יפה אבל יש מאות ספרים וסרטים כאלה ומשום מה זה גם הזכיר לי את פסטיגל פנטזיה
אנונימית
וואו נשמע ממשש טוב
חזק, מאוד אהבתי, ואני אחד שחובב אימה.