7 תשובות
חח קליל
פשוט אני משווה לחומר לבגרות אז מה שתיארת זה קליל לגמרי
שואל השאלה:
אני כיתה י אגב
וזה פשוט שירים די פשוטים שאני רק צריכה לקרוא את הסיכום עליהם ולהבין על מה מדובר
אנונימית
לא, זה לא קשה! את רק צריכה להבין את העיקרון של הסיפור ולהכיר את הדמויות
והשירים זה ממש קל כל עוד יש לך אותם מול העיניים
לא זה לא קשה בכלל...
אממ זה קשה
לי היה במבחן 5 שירים ולמדתי רק 3 כי לא הצלחתי להכיל את הכמות חומר הזו
תלוי כמה זמן יש לך ללמוד