2 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגישה את זה
אני מתרגשת כשאני רואה אותו וכל הלילה מצפה לחיבוק של הבוקר
הוא לא בא היום וממש הרגשתי בחסרונו
אני מפחדת שזה יהרוס את הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
לאא
אני מפחדת שאם אני אגיד לו זה יהרוס
אנונימית