8 תשובות
לא מסכימה כי אני מסיימת בסוף ינואר. ואין כזה לחץ..
מעדיפה להיות שביעיסטית ??
לא שמינסט, אבל אחי שלי כן והוא כל היום בבית בקושי בבצפר ישלהם מלא זמן חופשי
שואל השאלה:
שמיניזם יותר גרוע משביעיזם
יש מלא בגרויות מועדי ב וכל זה
אנונימית
איך אפשר להגיד את זה? יש לי השנה רק אזרחות וספרות?
שמיניזם זה כבר הסוף
הכי כיף שבעולם , תנצלו כל רגע בזה תאימנו לי
להיות שמינסט זה אותו דבר כמו כיתה י או יא .. ולא מבחינת הלימודים אלא ההרגשה .. אתה עדין תלמיד חח אז זה לא חרא אבל גם לא ואו
אבלל רק טיפה לפני הסוף זה כיף, כי לקראת הסוף באמת מרגישים את השוני וכל ההכנות לסיום הלימודים ולעשות תמונה לספר המחזור וזה וזה וזה זה מרגש לא לא אכחיש