6 תשובות
לעולם לא
סוף שנה
חחח הפרארי שבתמונה נסעתי בה , קטעים
זה נראה חרא שמיניזם
אצלנו התחיל יותר טוב אחרי חנוכה
אנונימי
זה טניה לא?
לא בקרוב