4 תשובות
לא עובד מהפלאפון?
אולי אפשר דרך המחשב לעשות חיתוך מסך.
זה צריך לעבוד תבדוק איזה דגם של איזה חברה ותחפש באינטרנט באנגלית איך עושים צילום מסך אצלי למשל זה להחליק 3 אצבעות או שתשלח לי מה הדגם של טלפון שלך
שואל השאלה:
גם אצלי זה 3 אצבעות, ואפשר גם דרך לחיצה על כיבוי וכפתורי ההחלטה בבת אחת וגם דרך התפריט למעלה.
הבנתי למה זה עשה את זה, האפליקציה חוסמת צילומי מסך (איכשהו) כדי להגן על זכויות היוצרים של יוצרי הקומיקס.
שואל השאלה:
אבל זה כן עבד דרך המחשב :)