5 תשובות
זה כן לכולם. זה בגלל שהם לבנים ממש, והצבע הבהיר נוטה להתקמט ולהראות את זה. שאת כהה(טבעי) את נראת יותר צעירה - ורואים את זה על הרבה שחורות.
אנונימית
למה אסייתים לבנים נראים צעירים מאוד גם בגיל מבוגר? בגלל שיש מודעות חזקה על טיפוח העור במדינות שלהם ולכן הם שומרים עליו מהשמש, עור לבן בעצמו לא מתקמט יותר מהר מהשאר אלא רק אם חושפים אותו לשמש ולא שומרים עליו.
זו הסיבה שבמדינות קרות העור נוטה להזדקן פחות
זו הסיבה שבמדינות קרות העור נוטה להזדקן פחות
אנונימית
זה כי חסר להם פיגמנט וזה נראה לך כאילו הם זקנים יותר
הצבע החי והכהה נותן מראה צעיר יותר
זו אשלייה
הצבע החי והכהה נותן מראה צעיר יותר
זו אשלייה
זה לא נכון לכולם . אבל בדרך כלל כן
יש מצב
באותו הנושא: