10 תשובות
את תחכי שעתיים או שתדברי עם אחת ההורים שלך. מה הילדים פה כבר יכולים לעזור לך חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שההורים שלי ידעו שאני פה
אנונימית
למה איזה אישפז זה ולמה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כסף למונית זה 150 שקל.
יש לי אוטובוס רק עוד שעתיים
אנונימית
מונית
תגידי תודה.. הייתי מאושפז שבוע פעם בילדות לפחות את יכולה ללכת...
תקחי מונית
שואל השאלה:
כי לא היה לי איך להגיע לעיר.. היה כבר מאוחר ולא היה הייתה תחבורה ציבורות
אני כבר בבית
אנונימית
אם את באשפוז את צריכה לחכות שישחררו אותך..
שואל השאלה:
שיחררו אותי כבר אתמול
אנונימית
שחררו אותך אתמול ועדיין לא יצאת? למה..
אנונימית
באותו הנושא: