10 תשובות
את תחכי שעתיים או שתדברי עם אחת ההורים שלך. מה הילדים פה כבר יכולים לעזור לך חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שההורים שלי ידעו שאני פה
אני לא רוצה שההורים שלי ידעו שאני פה
אנונימית
למה איזה אישפז זה ולמה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כסף למונית זה 150 שקל.
יש לי אוטובוס רק עוד שעתיים
אין לי כסף למונית זה 150 שקל.
יש לי אוטובוס רק עוד שעתיים
אנונימית
מונית
תגידי תודה.. הייתי מאושפז שבוע פעם בילדות לפחות את יכולה ללכת...
תגידי תודה.. הייתי מאושפז שבוע פעם בילדות לפחות את יכולה ללכת...
תקחי מונית
שואל השאלה:
כי לא היה לי איך להגיע לעיר.. היה כבר מאוחר ולא היה הייתה תחבורה ציבורות
אני כבר בבית
כי לא היה לי איך להגיע לעיר.. היה כבר מאוחר ולא היה הייתה תחבורה ציבורות
אני כבר בבית
אנונימית
אם את באשפוז את צריכה לחכות שישחררו אותך..
שואל השאלה:
שיחררו אותי כבר אתמול
שיחררו אותי כבר אתמול
אנונימית
שחררו אותך אתמול ועדיין לא יצאת? למה..
אנונימית
באותו הנושא: