3 תשובות
שואל השאלה:
שאלתי אותו.הוא אמר שיש לזה סיבה אבל לא הסביר לי אותה..
שאלתי אותו.הוא אמר שיש לזה סיבה אבל לא הסביר לי אותה..
אנונימית
תגידי לו מה שאמרת לנו
תגידי לו שאם יש סיבה אז את רוצה לדעת עליה ושאת כבר לא בטוחה אם אפשר להאמין לו
אני לא הייתי רוצה לדבר עם מישהו שמשקר לי
תגידי לו שאם יש סיבה אז את רוצה לדעת עליה ושאת כבר לא בטוחה אם אפשר להאמין לו
אני לא הייתי רוצה לדבר עם מישהו שמשקר לי
אני לא סומך על אנשים במציאות אז את סומכת באינטרנט
אנונימי
באותו הנושא: